понеділок, 29 жовтня 2018 р.

2018-2019 навчальний рік


План роботи
творчої групи
вчителів основ здоров’я з проблеми "Особливості використання ментальних карт на уроках основ здоров’я"
на 2018-2019 н.р.
  
Тема засідань творчої групи  "Особливості використання ментальних карт на уроках основ здоров’я"
Мета засідань творчої групи: активізація творчої професійної діяльності, використання ІКТ в у роботу вчителів, зокрема створення та використання ментальних карт, та пошук ефективних шляхів їх використання.
Склад творчої групи:
·        Керівник творчої групи:
Найда Наталія В’ячеславівна, вчитель основ здоров’я  Софіївської ЗШ          І-ІІ ст.;
·        Члени творчої групи:
Сільвейстрова Наталія Миколаївна, вчитель основ здоров’я Голубієвицької ЗШ І-ІІІ ст.;
Ткаченко Оксана Миколаївна, вчитель основ здоров’я  Нечаївської ЗШ                 І-ІІІ ст.  ім. Ю.Яновського
Бойчук Світлана Миколаївна – вчитель основ здоров’я Компаніївської ЗШ           І-ІІ ст.

№п/п
Назва заходу
Відповідальний
І засідання
26 серпня 2018 р.
1.
Визначення завдань та очікуваних результатів творчої групи на 2018-2019 н.р.
Члени творчої групи
2.
Обговорення та затвердження плану роботи
Члени творчої групи
3.
Розподіл доручень між членами групи
Члени творчої групи
4.
Лекція «Ментальна карта – як спосіб візуалізації мислення»
Голова творчої групи
Найда Н.В.
ІІ засідання
30  жовтня 2018 р.
1.
Ознайомлення членів творчої групи з новими, безкоштовними платформами для створення ментальних карт.
Голова творчої групи
Найда Н.В.
2.
Колективне складання пам’ятки для учнів 7,8 класів на тему:"Технологія створення інтелект-карт"
Члени творчої групи
3.
Перегляд відео- та медіа-матеріалів для створення ментальних карт у 7,8 класах.
Члени творчої групи
4.
Рецензування переглянутих матеріалів.
Члени творчої групи
ІІІ засідання
26 березня 2019 р.
1.
Обговорення "Переваги та недоліки використання карт знань на уроках основ здоров’я" з власного досвіду
Члени творчої групи
2.
Майстер-клас "Колективне створення ментальної карти на уроці"
Голова творчої групи
Найда Н.В.
3.
Презентація створених ментальних карт  у 7,8 класах
Члени творчої групи
Найда Н.В.
Ткаченко О.М

4.
Обговорення та аналіз презентованих робіт
Члени творчої групи
5.
Аналіз роботи творчої групи за 2018-2019 н.р.
Члени творчої групи

Немає коментарів:

Дописати коментар